måndag 12 oktober 2009

Toppen!

Är mycket nöjd med min dag hitills. Har hunnit med mycket och är på tok bra humör!
Dagen började med möte, sen gick jag till körskolan och pluggade teori, gick mycket bra. Sen åkte jag hem och nu har jag städat hela lägenheten, tvättat en massa och donat. nu ska jag snart laga lite mat och sen kommer Elin och Matilda och kikar på film. ska bli mysigt.

Helgen var för övrigt mycket bra. i lördags kväll åkte jag och joel till lockne och umgicks och drack lite öl med björn, mycket trevligt. sen i söndags åkte vi till sundsvall och kikade på pablo fransisco, sjukt roligt:)

Åh jag vill åka utomlands, hade varit så sjukt härligt. Så jag hoppas på att det blir så snart!Ialla fall till nästa sommar:)

Ne nu ska jag fortsätta fixa och dona.

Tjoho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar