fredag 9 oktober 2009

Helg!


Har haft världens sämsta morgon idag och varit på världens sämsta humör. Men blev genast lite bättre när joel kom. nu är jag på rätt bra humör ialla fall:) skönt att det är fredag.. Idag blir det middag hos mamma. ska bli trevligt, är där alldeles för sällan nu för tiden.. Kanske blir där tills imorgon, har inte bestämt mig riktigt än..
På söndag blir det en tur till sundsvall, ska bli trevligt.

Usch vad less jag är på östersund. vill bara flytta härifrån, skulle vara så sjukt skönt att komma härifrån. men inte för långt, lite lagomt bara:) typ till ljusdal. skulle vara toppen:)
vill ha enn gulligt litet hus vid vattnet. då kan jag ju ha min konrad oxå:) Jobb är det nog inga större problem att få, personliga assistenter söks ju typ överallt..
Har tänkt länge att jag vill flytta härifrån, men nu är jag verkligen sjukt less och vill inget hellre.. men men får se vad det blir.

ne nu ska jag försöka göra någon nytta. Hoppas alla får en bra helg!

puss o hej



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar